Գրավոր հարթակի սպասարկման մասնագետ

27 March

Team Telecom Armenia ընկերությունը փնտրում է Գրավոր հարթակի սպասարկման  մասնագետներ Երևան քաղաքում, ովքեր կապահովեն անմիջական կապն ընկերության և իր ներկա/ապագա հաճախորդների միջև։ Աշխատանքի ճկուն հերթափոխային գրաֆիկը (ներառում է և գիշերային, և ցերեկային գրաֆիկ), ինչպես նաև մասնագիտական աճի հնարավորությունը, այն դարձնում է ավելի գրավիչ ուսանողների համար  

Պաշտոնի անվանում`

Գրավոր հարթակի սպասարկման մասնագետ

Տնօրինություն`

Հաճախորդների սպասարկման տնօրինություն

Հիմնական պարտականություններ`

 

  • Բացահայտել հաճախորդների կարիքները և կատարել հարցերի պարզաբանում գրավոր տարբերակով;
  • Ժամանակին և ճշգրիտ կերպով պատասխանել հաճախորդի հարցումներին՝ գրավոր հարթակի կամ էլ․փոստի միջոցով;
  • Մշակել հարցումները՝ տրամադրելով համապատասխան տեղեկատվություն;
  • Միաժամանակ սպասարկել մի քանի հաճախորդների և զուգահեռ գրանցել բողոքները/հարցերը;
  • Անհրաժեշտության դեպքում ստեղծել հայտ և ուղարկել ըստ առաջնահերթության։

Կրթություն`

       Բարձրագույն կրթություն։

Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`

  • Արագ և գրագետ տպելու հմտություն;
  • Միջանձնային արդյունավետ հարաբերություններ կառուցելու ունակություններ;
  • Արագ կողմնորոշվելու և որոշումներ կայացնելու հմտություններ;
  • Ուշադրություն, ճկունություն, վերլուծական մտածողություն;
  • Հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն;
  • Micrsoft Office փաթեթի գերազանց իմացություն

Փոխհատուցումներ և արտոնություններ

  • Առողջության ապահովագրություն;
  • Մեկ տարվա ընթացքում 6 ազատ օրերի հնարավորություն - day-off (արձակուրդային օրերից զատ);
  • Ծառայողական բջջային կապ (ամսական սահմանաչափով);
  •  Գրավիչ զեղչեր տարբեր կազմակերպություններից և սպորտային ակումբներից:

Ցանկացողներին խնդրում ենք ներկայացնել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) հայերեն, ռուսերեն կամ անգլերեն լեզուներով`  hrm@telecomarmenia.am էլ փոստին: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել «Գրավոր հարթակի սպասարկման մասնագետ»: 

Հայտարարության վերջնաժամկետ՝ ապրիլի  24, 2025 թ։ 

Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն: