Հաճախորդների սպասարկման որակի և տեղեկատվության մասնագետ

14 March

Team Telecom Armenia ընկերությունը փնտրում է Հաճախորդների սպասարկման որակի և տեղեկատվության մասնագետ 

 

Պաշտոնի անվանում`

 

Հաճախորդների սպասարկման որակի և տեղեկատվության մասնագետ

Տնօրինություն`

Հաճախորդների սպասարկման տնօրինություն

Հիմնական պարտականություններ`

 

  • Հաճախորդների սպասարկման որակի բարելավմանն ուղղված թրեյնինգների նախապատրաստում և վարում։
  • Հաճախորդների հետ անմիջական շփման մեջ գտնվող թիմերին ժամանակին և ճիշտ կոմունիկացիայի ապահովում։
  • Տեղեկատվության փոխանակման համար այլ բաժինների հետ փոխադարձ հաղորդակցություն։
  • Որակի բարելավման նպատակով զանգերի/գրավոր հաղորդակցության լսում/ստուգում և գնահատում, մշակված ստանդարտներին ու գնահատման մատրիցային
  • hամապատասխան։
  • Ամսական/շաբաթական կտրվածքով հաշվետվությունների պատրաստում և ներկայացում։
  • Որակի բարելավմանն ուղղված նոր գաղափարների և
  • առաջարկների տրամադրում և իրագործում։
  • Առաջացած խնդիրների, բարելավման ենթակա կետերի, սխալների ուղղմանն ուղղված խորհուրդների տրամադրման նպատակով անհատական նաև խմբային հանդիպումների իրականացում։

Կրթություն`

     Բարձրագույն կրթություն

Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`

  • Հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ;
  • Դասընթացներ անցկացնելու կարողություն;
  • Միջանձնային հաղորդակցման գերազանց հմտություններ, (գրավոր և բանավոր) գրագետ խոսք;
  • Աշխատանքային էթիկա, պատասխանատվության զգացում, ճկունություն;
  • Վերլուծական մտածողություն;
  • Փոփոխություններին պատրաստակամություն;
  • Ինտեգրվելու և արագ կողմնորոշվելու հմտություններ;
  • Սթրեսակայություն;
  • Կոնֆլիկտային և բարդ իրավիճակներում ինքնուրույն որոշումներ կայացնելու կարողություն;
  • Հայերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն, ռուսերեն
  • լեզվի իմացությունը դիտվում է որպես առավելություն;
  • Համակարգչային գերազանց գիտելիքներ՝ MS Office tools(Excel, Word, Power Point):             

Աշխատանքային փորձ`

  • Առնվազն 2 տարվա փորձ համապատասխան ոլորտում;
  • Աշխատանքային փորձը հաճախորդների սպասարկման ոլորտում դիտվում է որպես առավելություն:

 

Արտոնություններ՝

  • Առողջության ապահովագրություն;
  • Մեկ տարվա ընթացքում 6 ազատ օրերի հնարավորություն - day off (արձակուրդային օրերից զատ);
  • Ծառայողական բջջային կապ (ամսական սահմանաչափով);
  • Գրավիչ զեղչեր տարբեր կազմակերպություններից և սպորտային ակումբներից;
  • Կորպորատիվ տոներ և միջոցառումներ:

Ցանկացողները կարող են  ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) hrm@telecomarmenia.am  էլեկտրոնային հասցեին հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել Հաճախորդների սպասարկման որակի և տեղեկատվության մասնագետ։ 

Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն: 

Հայտարարության վերջնաժամկետ՝  ապրիլի  12, 2025թ: