Տեխնիկական աջակցման մասնագետ

17 January

Team Telecom Armenia ընկերությունը փնտրում է Տեխնիկական աջակցման մասնագետներ հերթափոխային գրաֆիկով (ցերեկային/գիշերային գրաֆիկ) աշխատելու պատրաստակամությամբ

Պաշտոնի անվանում`

Տեխնիկական աջակցման մասնագետ

Տնօրինություն`

 Հաճախորդների սպասարկման տնօրինություն

Հիմնական պարտականություններ`

 

·        Ժամանակին և ճշգրիտ կերպով պատասխանել հաճախորդների հարցումներին։

·        Մշակել ստացված հարցումները՝ տրամադրելով համապատասխան տեղեկատվություն։

·        Բացահայտել հաճախորդների կարիքները և կատարել հարցերի պարզաբանում։

·        Գրանցել բողոքները/հարցումները համապատասխան ծրագրերի միջոցով և հետևել դրանց ընթացքը/կատարումը այլ բաժինների կողմից։

·        Համագործակցել այլ ստորաբաժանումների հետ, հաճախորդի խնդիրները արագ հայտնաբերելու և վերացնելու նպատակով:

Կրթություն`

·        Բարձրագույն տեխնիկական կրթություն։

Անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ`

·        Համագործակցելու և հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ;

·        Excel-ի խորացված գիտելիքներ;

·        IPv4, IPv6TCP/UDP, DHCP, DNS, Linux/Unix ՕՀ իմացությունը դիտվում է որպես առավելություն;

·        Բջջային ցանցերի/սարքավորումների իմացությունը ցանկալի է;

·        Գործող պրոդուկտների/ծառայությունների գերազանց իմացություն;

·        Թիմում աշխատելու գերազանց ունակություններ;

·        Ճկուն և վերլուծական մտածողություն;

·        Բարդ իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու կարողություն;

·        Սթրեսակայունություն;

·        Հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն:

Աշխատանքային փորձ`

·        Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում

Փոխհատուցումներ և արտոնություններ

·        Առողջության ապահովագրություն;
·        Մեկ տարվա ընթացքում 6 ազատ օրերի հնարավորություն - day-off       (արձակուրդային օրերից զատ);
·        Ծառայողական բջջային կապ (ամսական սահմանաչափով);
·        Գրավիչ զեղչեր տարբեր կազմակերպություններից և սպորտային ակումբներից:

Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել CV հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով hrm@telecomarmenia.am հասցեին:

Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել «Տեխնիկական աջակցման  մասնագետ»: 

Հայտարարության վերջնաժամկետ՝  փետրվարի 16, 2025թ: 

Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն: