Պարետի որոշման հետ կապված ժամանակավորապես դադարեցվում է Beeline-ի բոլոր սպասարկման գրասենյակների աշխատանքը
25 մարտի 2020 թ., Երևան: Կապված հանրապետությունում արտակարգ իրավիճակի շրջանակներում լրացուցիչ սահմանափակումների կիրառման հետ, Beeline-ը մարտի 25-ից մինչև ապրիլի 1-ը փակում է Ազատության 24/1 հասցեում գտնվող վաճառքի և սպասարկման գրասենյակը։
Հիշեցնենք նաև, որ մարտի 17-ին փակվել են Beeline-ի բոլոր վաճառքի և սպասարկման սրահները։
Ներկա պայմաններում հաճախորդների համար նույնպես ստեղծված են բոլոր հնարավորություններն՝ անհրաժեշտ կարգավորումներն ու սպասարկումն առցանց ստանալու համար։
Գործում է 8202 հեռախոսահամարը, որի օգնությամբ կարելի է լուծել հետևյալ խնդիրները.
- SIM քարտի փոխարինում,
- wi-fi մոդեմի փոխանակում 5-օրյա փորձաշրջանի ընթացքում,
- հեռախոսահամարի վերականգնում (ֆիքսված հեռախոսահամար, ֆիքսված ինտերնետ, բջջային հետվճարային հեռախոսահամար),
Տեղեկացնում ենք նաև, որ ողջ Հայաստանի տարածքով կգործի SIM քարտերի և հեռախոսների անվճար առաքում, որոնք կարելի է ձեռք բերել E-shop-ի միջոցով։
Beeline բջջային և ֆիքսված կապի կամ ինտերնետի առցանց վճարումներ կարելի է անել այստեղ, կամ BeeMoney հավելվածով:
Հաշիվը և ծառայությունները ցանկացած պահին և ցանկացած վայրից կառավարել My Beeline Armenia հավելվածով:
Beeline-ի հաճախորդների սպասարկման ծառայությունը հասանելի է շուրջօրյա, շաբաթական 7 օր՝ 0611 բջջային և 100 ֆիքսված հեռախոսակապերից, ինչպես նաև բաժանորդները կարող են հաղորդագրություն ուղարկել Facebook սոցիալական ցանցում Beeline Armenia պաշտոնական էջին: