Giga 2 ԳԲ

Գերարագ ինտերնետ փաթեթ սմարթֆոնի համար

Ինտերնետի ծավալ

Ինտերնետի ծավալ

2 ԳԲ
Արժեք

Արժեք

1,000 դրամ/ամիս

  USSD հրահանգ *7702#
  Զանգ 06747702
   7702 տեքստ՝ 0674 համարին   
   "My Team" հավելվածի միջոցով

Ակտիվացված Ինտերնետ-փաթեթի չօգտագործված մեգաբայթերի քանակի և գործողության ժամկետի վերաբերյալ տեղեկություն ստանալու համար անհրաժեշտ է հավաքել *113# հրահանգը: 

Ինտերնետ փաթեթը փոփոխելու/ապաակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է դիմել Teamվաճառքի և սպասարկման կենտրոններ կամ ԿՎԾ-ներ կամ բաժանորդների սպասարկման ծառայություն (100) և հայտ ներկայացնել ընթացիկ փաթեթի փոփոխության/ապաակտիվացման մասին: Փաթեթի փոփոխությունը/ապաակտիվացումը կկատարվի ընթացիկ ամսվա վերջին օրը:

  • «Giga 2 ԳԲ (Գիգա 2 ԳԲ)» փաթեթը «Տելեկոմ Արմենիա» ԲԲԸ շարժական կապի հետվճարային հաշվարկման համակարգի բաժանորդներին հնարավորություն է ընձեռում ֆիքսված ամսավճարի դիմաց մուտք գործել Ինտերնետ առանց արագության սահմանափակման:
  • Ռոումինգում բջջային ինտերնետի օգտագործված մեգաբայթերը  տարիֆիկացվում են ըստ համապատասխան սակագների:
  • Փաթեթները հասանելի է հետվճարային հաշվարկային համակարգի բոլոր սակագնային փաթեթների բաժանորդներին` բացառությամբ շարժական ինտերնետի «Infinity» «Դրայվ», «Բազային», «Գիշերային», «Անսահմանափակ» ՍՓ-ների բաժանորդներին:
  • Փաթեթն ակտիվացնելիս ակտիվացման հաջորդ ամսվանից տրամադրվում է ամեն ամսվա սկզբին` մինչ ապաակտիվացումը, համապատասխան փաթեթի ամսավճարի դիմաց:
  • Փաթեթն ամբողջությամբ տրամադրվում է ամսվա առաջին օրը փաթեթին միանալու պարագայում: Այլ օր միանալու դեպքում փաթեթի արժեքը և փաթեթով տրամադրվող MB-երը հաշվարկվում են փաթեթի ձեռք բերման օրվանից մինչև տվյալ ամսվա վերջ մնացած օրերին համապատասխան:
  • Տվյալ ամսվա համար տրամադրված մեգաբայթերն ամբողջությամբ չօգտագործելու դեպքում դրանք հաջորդ ամիս չեն փոխանցվում: Ամսվա ընթացքում փաթեթների մեգաբայթերի սպառման դեպքում ուղարկվող/ստացվող տվյալների արժեքը հաշվարկվում է ըստ գործող սակագնային փաթեթի սակագնի:
  • Ինտերնետ փաթեթը փոփոխելու/ապաակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է դիմել Team վաճառքի և սպասարկման կենտրոններ կամ ԿՎԾ-ներ կամ բաժանորդների սպասարկման ծառայություն (100)  և հայտ ներկայացնել ընթացիկ փաթեթի փոփոխության/ապաակտիվացման մասին: Փաթեթի փոփոխությունը/ապաակտիվացումը կկատարվի ընթացիկ ամսվա վերջին օրը:
  • Ակտիվացված փաթեթի գործողության ժամկետում սակագնային փաթեթի փոփոխման դեպքում ինտերնետ-փաթեթի հաշվեկշիռը և դրա գործողության ժամկետը չեն պահպանվում:
  • Ամսվա ընթացքում 1ից ավել փաթեթ միացնելիս նրանցում ներառված ՄԲ-երը գումարվում են և հաջորդ ամիս բաժանորդը ստանում է բոլոր միացված փաթեթների գումարային ՄԲ-երը` յուրաքանչյուր փաթեթի դիմաց բաժանորդից կգանձվի համապատասխան փաթեթի արժեքը:

 

Ծառայության վերականգման համար անհրաժեշտ ժամանակահատվածը (վթարի դեպքում)` 24 ժամ:

Ծառայության որակի վերաբերյալ բողոքներին արձագանքման ժամանակահատվածը ՝  24 ժամ։

Հարցերի դեպքում զանգահարել  100 հեռախոսահամարով: