Giga 10 ԳԲ
Գերարագ ինտերնետ փաթեթ սմարթֆոնի համար
Ինտերնետի ծավալ
Արժեք
USSD հրահանգ *7710#
Զանգ 06747710
7710 տեքստ՝ 0674 համարին
"My Team" հավելվածի միջոցով
Ակտիվացված Ինտերնետ-փաթեթի չօգտագործված մեգաբայթերի քանակի և գործողության ժամկետի վերաբերյալ տեղեկություն ստանալու համար անհրաժեշտ է հավաքել *113# հրահանգը:
Ինտերնետ փաթեթը փոփոխելու/ապաակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է դիմել Team վաճառքի և սպասարկման կենտրոններ կամ ԿՎԾ-ներ կամ բաժանորդների սպասարկման ծառայություն (100) և հայտ ներկայացնել ընթացիկ փաթեթի փոփոխության/ապաակտիվացման մասին: Փաթեթի փոփոխությունը/ապաակտիվացումը կկատարվի ընթացիկ ամսվա վերջին օրը:
- «Giga 10 ԳԲ (Գիգա 10 ԳԲ)» փաթեթը «Տելեկոմ Արմենիա» ԲԲԸ շարժական կապի հետվճարային հաշվարկման համակարգի բաժանորդներին հնարավորություն է ընձեռում ֆիքսված ամսավճարի դիմաց մուտք գործել Ինտերնետ առանց արագության սահմանափակման:
- Ռոումինգում բջջային ինտերնետի օգտագործված մեգաբայթերը տարիֆիկացվում են ըստ համապատասխան սակագների:
- Փաթեթները հասանելի է հետվճարային հաշվարկային համակարգի բոլոր սակագնային փաթեթների բաժանորդներին` բացառությամբ շարժական ինտերնետի «Infinity» «Դրայվ», «Բազային», «Գիշերային», «Անսահմանափակ» ՍՓ-ների բաժանորդներին:
- Փաթեթն ակտիվացնելիս ակտիվացման հաջորդ ամսվանից տրամադրվում է ամեն ամսվա սկզբին` մինչ ապաակտիվացումը, համապատասխան փաթեթի ամսավճարի դիմաց:
- Փաթեթն ամբողջությամբ տրամադրվում է ամսվա առաջին օրը փաթեթին միանալու պարագայում: Այլ օր միանալու դեպքում փաթեթի արժեքը և փաթեթով տրամադրվող MB-երը հաշվարկվում են փաթեթի ձեռք բերման օրվանից մինչև տվյալ ամսվա վերջ մնացած օրերին համապատասխան:
- Տվյալ ամսվա համար տրամադրված մեգաբայթերն ամբողջությամբ չօգտագործելու դեպքում դրանք հաջորդ ամիս չեն փոխանցվում: Ամսվա ընթացքում փաթեթների մեգաբայթերի սպառման դեպքում ուղարկվող/ստացվող տվյալների արժեքը հաշվարկվում է ըստ գործող սակագնային փաթեթի սակագնի:
- Ինտերնետ փաթեթը փոփոխելու/ապաակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է դիմել Team վաճառքի և սպասարկման կենտրոններ կամ ԿՎԾ-ներ կամ բաժանորդների սպասարկման ծառայություն (100) և հայտ ներկայացնել ընթացիկ փաթեթի փոփոխության/ապաակտիվացման մասին: Փաթեթի փոփոխությունը/ապաակտիվացումը կկատարվի հաջորդ ամսվա սկիզբ:
- Ակտիվացված փաթեթի գործողության ժամկետում սակագնային փաթեթի փոփոխման դեպքերում ինտերնետ-փաթեթի հաշվեկշիռը և դրա գործողության ժամկետը չեն պահպանվում:
- Ամսվա ընթացքում 1ից ավել փաթեթ միացնելիս նրանցում ներառված ՄԲ-երը գումարվում են և հաջորդ ամիս բաժանորդը ստանում է բոլոր միացված փաթեթների գումարային ՄԲ-երը` յուրաքանչյուր փաթեթի դիմաց բաժանորդից կգանձվի համապատասխան փաթեթի արժեքը:
Ծառայության վերականգման համար անհրաժեշտ ժամանակահատվածը (վթարի դեպքում)` 24 ժամ:
Ծառայության որակի վերաբերյալ բողոքներին արձագանքման ժամանակահատվածը ՝ 24 ժամ։
Հարցերի դեպքում զանգահարել 100 հեռախոսահամարով: