Սակագնային փաթեթի փոփոխում
Ընտրի'ր քեզ առավել հարմար սակագնային փաթեթը
Նոր սակագնային փաթեթն ավելի՞ համահունչ է Ձեր ապրելակերպին: Ցանկացած պահի Դուք կարող եք փոխել այն` պահպանելով Ձեր հեռախոսահամարը:
Կանխավճարային հաշվարկային համակարգի բաժանորդները կարող են փոխել իրենց սակագնային փաթեթն ինքնուրույն` Ծառայությունների Կառավարման Կենտրոնի օգնությամբ:
Հետվճարային հաշվարկային համակարգի բաժանորդների` ֆիզիկական անձանց համար, սակագնային փաթեթի փոփոխումն իրականացվում է բջջային հեռախոսահամարի տիրոջ կամ նրա վստահված անձի (նոտարի կողմից հաստատված լիազորագրով) կողմից Beeline բաժանորդների սպասարկման կենտրոն1կատարած այցի ժամանակ տրված գրավոր դիմումի հիման վրա:
Ծառայությունը հաշվարկային ամսվա ընթացքում նախատեսում է սակագնային փաթեթի միայն մեկ փոփոխություն:
Եթե բաժանորդը իրավաբանական անձ է`
- տվյալ կազմակերպության վստահված անձը ներկայացնում է անձնագիր և նոտարի կողմից հաստատված լիազորագիր
- ներկայացնում է հայտ սակագնային փաթեթի փոփոխության համար
- վճարում է հաշվի վրա եղած պարտքը
- վճարում է ծառայության տրամադրման արժեքը:
Ուշադրությու՛ն. Լրացուցիչ ծառայությունների արժեքը կարող է փոխվել կախված այն բանից, թե որ սակագնային փաթեթն եք Դուք ընտրել: Սակագնային փաթեթը փոխելիս միացված ծառայությունները տեխնիկական պատճառներով կարող են անջատվել:
1Կանխավճարային վճարման համակարգից հետվճարային վճարման համակարգին անցումը և հակառակն իրականացվում է անվճար: Վճարման ենթակա է միայն տվյալ Սակագնային փաթեթի համար նախատեսված արժեքը, որին կատարվում է անցումը: