SIM քարտի փոխարինում
Դուք միշտ կարող եք ստանալ նոր SIM-քարտ
Եթե SIM-քարտը կորել է, պատահաբար վնասվել կամ անհամատեղելի է հեռախոսի1 հետ, Դուք միշտ կարող եք նոր SIM-քարտ ստանալ, ընդ որում` պահպանելով Ձեր հեռախոսահամարը, սակագնային փաթեթը և հաշվեկշիռը։
Քարտը կորցնելու պահից մինչ նրա փոխարինումը հեռախոսահամարի հաշվեկշռի վրա կուտակված հավելումների գումարը պարտավորվում է վճարել բաժանորդը2։
Ֆիզիկական անձանց SIM-քարտի փոխարինումն իրականացվում է բջջային հեռախոսահամարի տիրոջ կամ նրա վստահված անձի (նոտարի կողմից հաստատված լիազորագրով) կողմից Beeline բաժանորդների սպասարկման կենտրոն3 կատարած այցի ժամանակ տրված գրավոր դիմումի հիման վրա:
- տվյալ կազմակերպության վստահված անձը ներկայացնում է անձնագիր և նոտարի կողմից հաստատված լիազորագիր
- վճարում է հաշվի վրա եղած պարտքը
- լրացնում է հայտ հեռախոսահամարի վերականգնման համար
Միանվագ վճար | 200 դր․ |
1Հեռախոսային սարքի հետ SIM-քարտի անհամատեղելիության դեպքում նրա փոխարինումը կատարվում է Բաժանորդային բաժնի փորձագետի եզրակացության հիման վրա:
2Բաժանորդն իրավունք ունի արգելափակել կորցրած հեռախոսի համարն անսահմանափակ ժամանակով` մինչև SIM-քարտի փոխարինումը (տե´ս «Համարի արգելափակում»):
3SIM-քարտի փոխարինման պայմանների, ինչպես նաև ընթացակարգի տևողության և կարգի մասին մանրամասն տեղեկատվություն տրամադրվում է բաժանորդների սպասարկման կենտրոնում:
4Կազմակերպության մեղքով տրամադրված անսարք SIM-քարտի փոխարինումն իրականացվում է անվճար:
Գները ներկայացված են ՀՀ դրամով` ներառյալ ԱԱՀ: