Զանգի սպասում/պահում

Դուք բաց չեք թողնի կարևոր ոչ մի զանգ, եթե անգամ այն հնչի խոսակցության ժամանակ

 

Եթե հեռախոսային խոսակցության ժամանակ բաժանորդին զանգահարի ևս մեկ զրուցակից` կհնչի բնորոշ տոնային ազդանշան: Զանգն ընդունող բաժանորդը կարող է.

  •  շարունակել ընթացող խոսակցությունը` ազդանշանին ուշադրություն չդարձնելով
  •  ընդհատել ընթացող խոսակցությունը և պատասխանել զանգին
  •  պատասխանել զանգին և այնուհետև հերթականությամբ խոսել յուրաքանչյուր զրուցակցի հետ` օգտագոծելով «զանգի սպասում/պահում»  ծառայությունների զուգակցությունը:

 

«Զանգի պահման» ծառայությունը նաև թույլ է տալիս խոսակցության ժամանակ զանգել ևս մեկ բաժանորդի, այնուհետև հերթականությամբ խոսել զրուցակիցներից յուրաքանչյուրի հետ1:

«Զանգի սպասում/պահում» ծառայության միացումն անվճար է և ավտոմատ ակտիվանում է բոլոր բաժանորդների համար։

1«Զանգի սպասում/պահում» ծառայությունից օգտվելիս վճարում է զանգահարող բաժանորդը` գործող սակագնային փաթեթի սակագների և տարիֆիկացման կանոնների համապատասխան: