Զանգի սպասում/պահում
Դուք բաց չեք թողնի կարևոր ոչ մի զանգ, եթե անգամ այն հնչի խոսակցության ժամանակ
Եթե հեռախոսային խոսակցության ժամանակ բաժանորդին զանգահարի ևս մեկ զրուցակից` կհնչի բնորոշ տոնային ազդանշան: Զանգն ընդունող բաժանորդը կարող է.
- շարունակել ընթացող խոսակցությունը` ազդանշանին ուշադրություն չդարձնելով
- ընդհատել ընթացող խոսակցությունը և պատասխանել զանգին
- պատասխանել զանգին և այնուհետև հերթականությամբ խոսել յուրաքանչյուր զրուցակցի հետ` օգտագոծելով «զանգի սպասում/պահում» ծառայությունների զուգակցությունը:
«Զանգի պահման» ծառայությունը նաև թույլ է տալիս խոսակցության ժամանակ զանգել ևս մեկ բաժանորդի, այնուհետև հերթականությամբ խոսել զրուցակիցներից յուրաքանչյուրի հետ1:
«Զանգի սպասում/պահում» ծառայության միացումն անվճար է և ավտոմատ ակտիվանում է բոլոր բաժանորդների համար։
1«Զանգի սպասում/պահում» ծառայությունից օգտվելիս վճարում է զանգահարող բաժանորդը` գործող սակագնային փաթեթի սակագների և տարիֆիկացման կանոնների համապատասխան: