Վիրտուալ ԱՀԿ
Վիրտուալ ԱՀԿ-ն ձեր ընկերության գրասենյակներում առաջարկվող համապարփակ լուծումն է՝ առանց թանկարժեք սարքավորումների տեղադրման և մալուխների անցկացման անհրաժեշտության: Ծառայությունը հասանելի է միայն «060» ոչ աշխարհագրական կոդով հեռախոսակապի «Օպտիմալ» սակագնային փաթեթների հետ։
Ծառայությունը հասանելի է նաև «Կորպորատիվ VPN»-ի միջոցով, որն ապահովում է սպասարկման բարձր որակ վիրտուալ հեռախոսակապի աշխատանքի համար:
Արագ միացում
Ձեզ հարկավոր չէ գնել թանկարժեք և մեծ տեղ զբաղեցնող սարքավորումներ և սպասել, թե երբ կիրականացվեն լարանցման աշխատանքները:
Մասշտաբայնություն
Ավելացրեք նոր համարներ ըստ անհրաժեշտության և ձեր բիզնեսի աճին զուգընթաց: Վիրտուալ ԱՀԿ-ին կարելի է միացնել ցանկացած քանակի ֆիքսված հեռախոսահամարներ:
Գրասենյակի տեղափոխություն առանց խնդիրների
Վիրտուալ ԱՀԿ-ն ամրակցված չէ ձեր գտնվելու վայրին: Եթե որոշեք տեղափոխվել այլ գրասենյակ կամ նույնիսկ քաղաք, ապա ստիպված չեք լինի և փոխել հեռախոսահամարները:
Մասնաճյուղերի միավորում
Միացրեք տարբեր քաղաքներում գտնվող ձեր գրասենյակները մեկ ցանցի ներսում: Ձեր հաճախորդները կզանգահարեն մեկ արտաքին համարի, սակայն նրանց զանգերը ավտոմատ կբաշխվեն աշխատակիցների կամ բաժինների միջև: Ձեր աշխատակիցները կունենան սեփական ներքին հեռախոսահամարները և ցանցի ներսում կխոսեն բացարձակ անվճար:
Բազմակապուղային համարներ
Բազմակապուղային համարները հնարավորություն են տալիս ձեզ միշտ հասանելի լինել հաճախորդների համար: Ընդունեք զանգեր ընկերության քաղաքային հեռախոսահամարով՝ գտնվելով աշխարհի ցանկացած կետում՝ վերահասցեավորման ճկուն հնարավորությունների շնորհիվ:
Ձայնային մենյու (IVR)
Ձայնային մենյուն (IVR) օգնում է կապ հաստատել ցանկացած բաժնի կամ աշխատակցի հետ, ուղղորդել զանգն ըստ հարցի տեսակի և միաժամանակ տեղեկացնել ընկերության կարևոր նորությունների և առաջարկների մասին: Հաճախորդների զանգերն անվճար ուղղորդվում են Վիրտուալ ԱՀԿ-ին ամրակցված աշխատողների ֆիքսված հեռախոսահամարներին:
Զանգերի ձայնագրում
Հեռախոսային զանգերի ամբողջական կամ մասնավոր՝ ըստ Ձեր ընտրության ձայնագրությունը հնարավորություն կտա վերահսկել և բարելավել հաճախորդների սպասարկման որակը:
Զանգերի բաշխում
Աշխատողներից կազմեք խմբեր և նրանց միջև սահմանեք զանգերի բաշխման տարբեր կանոններ: Օգտվեք տարբեր ալգորիթմներից՝ հաճախորդի կողմից սպասելաժամանակը նվազեցնելու, աշխատակիցների միջև ծանրաբեռնվածությունը հավասար բաշխելու և սպասարկման որակը բարձրացնելու նպատակով:
CRM համակարգի ինտեգրացիա
CRM ծրագրի ինտեգրումը հեռախոսակապի հետ թույլ է տալիս կապել հեռահաղորդակցության կապուղիները և ավտոմատ ռեժիմում ձևավորել ընկերության համար միասնական կոնտակտային բազա:
Բազմակապուղային համար | 2 000 դրամ |
Ձայնային մենյու (IVR) | 3 000 դրամ |
Զանգերի ձայնագրում | 3 000 դրամ |
Զանգերի բաշխում | 1 000 դրամ |
CRM ինտեգրում | 1 000 դրամ |
Կարճ համարներ | ԱՆՎՃԱՐ |
Կոնֆերանս զանգ | ԱՆՎՃԱՐ |
Ծառայության տեխնիկական աջակցության ամսական վճար | 50 000 դրամ |
*Բոլոր գները նշված են ՀՀ դրամով, ներառյալ ԱԱՀ | |
Ոչ աշխարհագրական «060» կոդով հեռախոսակապ` ՕՊՏԻՄԱԼ 2500 ՕՊՏԻՄԱԼ 3500 ՕՊՏԻՄԱԼ Max ՕՊՏԻՄԱԼ Max+ ՕՊՏԻՄԱԼ All Net |