Mega 500+

Oրական Ինտերնետ սմարթֆոնի համար․ մնացորդն այլևս չի զրոյանում

My Team -ի միջոցով

My Team -ի միջոցով

1,000 ՄԲ
Արժեք

Արժեք

150 դրամ/օր

Oրական Ինտերնետ սմարթֆոնի համար․ մնացորդն այլևս չի զրոյանում:

"My Team" հավելվածի միջոցով

Ծառայության շրջանակներում տրամադրված Ինտերնետի մնացորդը կարող եք ստուգել *215# հրահանգի միջոցով:

  "My Team" հավելվածի միջոցով

Ծառայության միացված լինելը կարելի է ստուգել հետևյալ տարբերակներից յուրաքանչյուրով`

  • Հավաքեք *110*09# հրահանգը

«Mega 500+» ծառայությունը տրամադրում է 1000ՄԲ շարժական Ինտերնետ օրական 150 դրամ վարձի դիմաց։ 

Ծառայության շրջանակներում տրամադրված Ինտերնետի մնացորդը կարող եք ստուգել *215# հրահանգի միջոցով:

«Mega 500+» ծառայության ապաակտիվացման դեպքում, այն կրկին ակտվիացնելու համար անհրաժեշտ է սպասել 15 րոպե: Եթե ակտիվացման հարցումը կատարվի ապաակտիվացման պահից 15 րոպեի ժամանակահատվածում, ապա ծառայությունը հնարավոր է չակտիվանա: 

«Mega 500+» ծառայությունն ակտիվացնելուց առաջ անհրաժեշտ է ավարտել ինտերնետի ընթացիկ սեսսիան՝ դուրս գալ ինտերնետից, և վերսկսել այն միայն ծառայությունն ակտիվացնելուց հետո:

Ծառայության գործողության ժամկետն է 1 օր:  Հաշվեկշռին օրավարձից ավել գումարի առկայության դեպքում ծառայությունն ավտոմատ կերպով կշարունակվի տրամադրվել մինչ ապաակտիվացնելը:

Ծառայության շրջանակներում տրամադրված օրական ինտերնետի ծավալը չսպառելու դեպքում,  այն դեպքում, երբ հաշվին առկա է ծառայության օրավճարից ավել գումար և այն ավտոմատ երկարացվում է, չօգտագործված ծավալը չի զրոյանում և տեղափոխվում է՝ ոչ ավել քան 100 ԳԲ կուտակելու հնարավորությամբ։ Երբ հաշվի գումարը չի բավարարում ծառայության ավտոմատ երկարացման համար, և այն ընկնում է դիտարկման փուլ, կուտակված ինտերնետի ծավալը զրոյանում է։

Ծառայության ապաակտվացման դեպքում ինտերնետի կուտակված ծավալը զրոյանում է։

Ծառայությունից հնարավոր է օգտվել միայն դրական հաշվեկշռի դեպքում:

Եթե «Mega 500+» ծառայության հետ միաժամանակ ակտիվացված է որևէ ինտերնետ-փաթեթ, ապա օգտագործվող ինտերնետի ծավալը կսպառվի և ծառայությունից և ինտերնետ-փաթեթից: Հետևբար խորհուրդ է տրվում չակտիվացնել ինտերնետ-փաթեթ, «Mega 500+» ծառայության  հետ միաժամանակ:

Բաժանորդի հաշվեկշռին ծառայության օրավարձի գանձման համար բավարար գումար չլինելու դեպքում ծառայության մատուցումը կասեցվում է և շարժական ինտերնետի ծառայությունները տարիֆիկացվում են համաձայն սակագնային փաթեթի պայմանների: Հակառակ դեպքում՝ հաշվին բավարար միջոցներ ունենալիս, կգանձվի օրավարձը և ծառայության մատուցումը կվերականգնվի գանձումից հետո 5 րոպեների ընթացքում:

«Mega 500+» ծառայությունը հնարավոր չէ միաժամանակ ակտիվացնել «Light», «Pro», «MegaPro», «Regular», «Premium», «Forsage» և «Giga» ծառայությունների հետ միասին:

«Mega 500+» ծառայությունը հասանելի է Team կանխավճարային հաշվարկման համակարգի բոլոր սակագնային փաթեթների բաժանորդներին` բացառությամբ շարժական ինտերնետի  ՍՓ-ների բաժանորդների:

Անհրաժեշտ է հաշվի առնել, որ օգտագործման համար նշված տվյալները հաստատուն չեն և կարող են փոփոխվել/տարբերվել իրական տվյալներից կախված տարբեր պարամետրերից՝ զանգի կամ ձայնագրության որակ, սիմվոլների քանակ և այլն:

Տրամադրվող ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո SMS ծանուցումն ուղարկվում է բաժանորդին աջակցման նպատակով՝ չնախատեսված ծասերից խուսափելու համար։ SMS ծանուցման չստանալը կամ ուշացումը կարող է կախված լինել տարբեր սահմանափակող հանգամանքներից: Հավելյալ ծախսերից խուսափելու համար կարող եք  համապատասխան USSD հրահանգի միջոցով վերահսկել Ձեր ինտերնետ փաթեթի ծավալը և գործողության ժամկետը: Նշենք նաև, որ SMS ծանուցումն ուղարկվում է ինտերնետ սեսիայի ավարտից հետո։

Եթե ակտիվացման հարցումը ուղարկվել է 23:55-24:00 ժամանակահատվածում ապա ծառայությունը կակտիվանա հաջորդ օրվա սկզբում:

Բոլոր գները ներկայացված են ՀՀ դրամով` ներառյալ ԱԱՀ:

Ծառայության նշված պայմանները գործում են միայն ՀՀ տարածքում:

Ծառայության վերականգման համար անհրաժեշտ ժամանակահատվածը (վթարի դեպքում)` 24 ժամ:

 

  1. Ծառայության վերականգման համար անհրաժեշտ ժամանակահատվածը (վթարի դեպքում)` 24 ժամ:
  2. Ծառայության որակի վերաբերյալ բողոքներին արձագանքման ժամանակահատվածը ՝ 24 ժամ։


Հարցերի դեպքում զանգահարել 100 հեռախոսահամարով

Փաթեթը սպառելուց հետո

5 դրամ/ՄԲ

Ստուգի՛ր քո SIM-քարտի և բջջային հեռախոսի համատեղելիությունը 4G ցանցի հետ սեղմելով «ստուգել» կոճակը կամ հավաքելով *444# հրահանգը բջջայինի միջոցով։

Միացի՛ր 4G ցանցին և վայելիր մինչև 20 անգամ ավելի արագ Ինտերնետ:

4G ցանցին միանալու համար հետևի՛ր ստորև ներկայացված քայլերին՝

iOS

  1. Մուտք գործիր սմարթֆոնի «Կարգավորումներ» բաժինը
  2. Ընտրի՛ր «Բջջային կապ» բաժինը
  3. Բացի՛ր «Տվյալների պարամետրեր» բաժինը:
  4. Բացի՛ր «Ձայն եւ Տվյալների» բաժինը եւ ընտրեք LTE ցանցը ցանկում:
  5. Էկրանին կհայտնվի 4G/LTE նշանը

Android

  1. Բացի՛ր «Կարգավորումներ» բաժինը
  2. Մու՛տք գործիր «Միացումներ»
  3. Բացի՛ր «Բջջային ցանցեր» բաժինը
  4. «Ցանցային ռեժիմ» ցանկից ընտրի՛ր 4G(LTE)
  5. Էկրանին կհայտնվի 4G/LTE նշանը