Giga 10 ԳԲ
Գերարագ ինտերնետ փաթեթ սմարթֆոնի համար
Ինտերնետի ծավալ
Արժեք
USSD հրահանգ *1110#
"My Team" հավելվածի միջոցով
*203# USSD հրահանգի միջոցով հնարվոր է ստուգել ծառայության շրջանակներում օգտագործած Ինտերնետի ծավալը (կիլոբայթերով):
USSD հրահանգ *1010#
"My Team" հավելվածի միջոցով
Ստուգի՛ր քո SIM-քարտի և բջջային հեռախոսի համատեղելիությունը 4G ցանցի հետ սեղմելով «ստուգել» կոճակը կամ հավաքելով *444# հրահանգը բջջայինի միջոցով։
Միացի՛ր 4G ցանցին և վայելիր մինչև 20 անգամ ավելի արագ Ինտերնետ:
4G ցանցին միանալու համար հետևի՛ր ստորև ներկայացված քայլերին՝
iOS
- Մուտք գործիր սմարթֆոնի «Կարգավորումներ» բաժինը
- Ընտրի՛ր «Բջջային կապ» բաժինը
- Բացի՛ր «Տվյալների պարամետրեր» բաժինը:
- Բացի՛ր «Ձայն եւ Տվյալների» բաժինը եւ ընտրեք LTE ցանցը ցանկում:
- Էկրանին կհայտնվի 4G/LTE նշանը
Android
- Բացի՛ր «Կարգավորումներ» բաժինը
- Մու՛տք գործիր «Միացումներ»
- Բացի՛ր «Բջջային ցանցեր» բաժինը
- «Ցանցային ռեժիմ» ցանկից ընտրի՛ր 4G(LTE)
- Էկրանին կհայտնվի 4G/LTE նշանը
- «GIGA 10 (ԳԻԳԱ 10)» փաթեթը «Տելեկոմ Արմենիա» ԲԲԸ շարժական կապի կանխավճարային հաշվարկման համակարգի բաժանորդներին հնարավորություն է ընձեռում 3500 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ) ամսավճարի դիմաց մուտք գործել Ինտերնետ առանց արագության սահմանափակման՝ 31 օրերի ընթացքում (ներառյալ ակտիվացման օրը):
- Փաթեթն ակտիվացնելու օրվանից սկսած և մինչև 31 օրը լրանալը տրամադրվում է 10 ԳԲ գերարագ ինտերնետ` առանց մեգաբայթային տարիֆիկացման, որը սպառելուց հետո և մինչև 31 օրը լրանալը բաժանորդը կարող է շարունակել օգտվել գերարագ ինտերնետից վճարելով սակագնային փաթեթում ստացած/ուղարկած մեկ մեգաբայթի գործող սակագների:
- Եթե փաթեթը ակտիվացնելուց հետո՝ մինչև 31 օրը լրանալը, բաժանորդը չի սպառել առանց մեգաբայթային տարիֆիկացման գործող 10 ԳԲ գերարագ ինտերնետի ողջ ծավալը ապա ժամկետի լրանալուն պես մնացորդը կզրոյանա:
- «GIGA 10 (ԳԻԳԱ 10)» փաթեթի ապաակտիվացման դեպքում, այն կրկին ակտվիացնելու համար անհրաժեշտ է սպասել 15 րոպե: Եթե ակտիվացման հարցումը կատարվի ապաակտիվացման պահից 15 րոպեի ժամանակահատվածում, ապա փաթեթը հնարավոր է չակտիվանա:
- Փաթեթի ժամկետի ավարտի օրը՝ ակտիվացումից հետո 31-րդ օրը, 00:00-03:30 ժամանակահատվածում հաշվին բավարար (ամսավճարից ավել) գումարի դեպքում գանձվում է 3500 դրամ և փաթեթը կրկին տրամադրվում է 31 օրով:
- Եթե Փաթեթի գործողության 31-օրյա ժամկետի ավարտին, բաժանորդի հաշվին չլինի անհրաժեշտ (ամսավճարից ավել) գումար, ապա տրամադրվելու է 1 օր ժամանակահատված՝ դիտարկման ժամանակահատված, հաշիվը լիցքավորելու համար: Դիտարկման ժամանակահատվածում, հաշիվն անհրաժեշտ գումարով լիցքավորելու դեպքում կգանձվի փաթեթի ամսավճարը և փաթեթը կրկին կտրամադրվի 31 օրով՝ ներառյալ վերաակտիվացման օրը: Եթե մինչ 1 օրվա դիտարկման ժամանակահատվածի ավարտը հաշիվը չլիցքավորվիփաթեթի տրամադրման համար անհրաժեշտ 3500 դրամից ավել գումարով, ապա փաթեթը ավտոմատ կերպով չի տրամադրվի՝ կապաակտիվացվի, և կրկին ակտիվացնելու համար անհրաժեշտ կլինի հավաքել փաթեթի ակտիվացման հրահանգը:
- Բաժանորդը կարող է ցանկացած պահին ապաակտիվացնել փաթեթը (նաև դիտարկման ժամանակահատվածում)` հավաքելով փաթեթի ապաակտիվացման հրահանգը:
-
Սակագնային փաթեթի, ինչպես նաև այլ ծառայությունների շրջանակներում ստացված ինտերնետ փաթեթների առկայության դեպքում, առաջնահերթ ծախսվում է Շեյք ծառայության շրջանակներում ստացված ինտերնետ փաթեթի ՄԲ։
Եթե ինտերնետ փաթեթի սպառվելուն մնացել է մինչև 8ՄԲ ծավալ, ապա միաժամանակ մեկից ավել ինտերնետ սեսիա օգտագործելիս ` փաթեթի մնացորդը կծախսվի միայն առաջին սեսիայի համար, իսկ այլ սեսիաների Ինտերնետի տարիֆիկացումը կկատարվի համաձայն սակագնային փաթեթի պայմանների, այսինքն ըստ 1ՄԲ-ի արժեքի։
Տրամադրվող ինտերնետ փաթեթն սպառելուց հետո բաժանորդին աջակցման նպատակով կարող է ուղարկվել SMS ծանուցում՝ չնախատեսված ծախսերից խուսափելու համար։ SMS ծանուցման չստանալը կամ ուշացումը կարող է կախված լինել տարբեր սահմանափակող հանգամանքներից: Հավելյալ ծախսերից խուսափելու համար կարող եք համապատասխան USSD հրահանգի միջոցով վերահսկել Ձեր ինտերնետ փաթեթի ծավալը և գործողության ժամկետը: Նշենք նաև, որ SMS ծանուցումն ուղարկվում է ինտերնետ սեսիայի ավարտից հետո։
- «GIGA 10 (ԳԻԳԱ 10)» փաթեթը հասանելի է «Տելեկոմ Արմենիա» ԲԲԸ կանխավճարային հաշվարկման համակարգի բոլոր սակագնային փաթեթների բաժանորդներին բացառությամբ շարժական ինտերնետի «Բազային», «Գիշերային», «Անսահմանափակ», «Ստեպ», «Ինֆինիտի», «Դրայվ», «Ինտերնետ Այսօր» ՍՓ-ների բաժանորդների:
- «GIGA 10 (ԳԻԳԱ 10)» փաթեթը հնարավոր չէ օգտագործել Mega 300, Mega 500, Light, Pro, MegaPro, Regular, Premium, Forsage ծառայությունների հետ միաժամանանակ:
- Ծառայության վերականգման համար անհրաժեշտ ժամանակահատվածը (վթարի դեպքում)` 24 ժամ:
- Ծառայության որակի վերաբերյալ բողոքներին արձագանքման ժամանակահատվածը ՝ 24 ժամ։
Հարցերի դեպքում զանգահարել 100 հեռախոսահամարով