«3ԳԲ»

Ինտերնետ փաթեթ «ՍՄԱՐԹ» և «Be Free» կանխավճարային սակագնային փաթեթների համար

Բջջային ինտերնետ

Բջջային ինտերնետ

3 ԳԲ
Արժեք

Արժեք

500 ֏

Ակտիվացրեք «3ԳԲ» Ինտերնետ փաթեթը, եթե Ձեր սակագնային փաթեթում ներառված ինտերնետի ծավալը սպառվել է։

   USSD հրահանգ
 *4100#

Ստուգել մնացորդը՝ *107#

Ստուգի՛ր քո SIM-քարտի և բջջային հեռախոսի համատեղելիությունը 4G ցանցի հետ սեղմելով «ստուգել» կոճակը կամ հավաքելով *444# հրահանգը բջջայինի միջոցով։

Միացի՛ր 4G ցանցին և վայելիր մինչև 20 անգամ ավելի արագ Ինտերնետ:

4G ցանցին միանալու համար հետևի՛ր ստորև ներկայացված քայլերին՝

iOS

  1. Մուտք գործիր սմարթֆոնի «Կարգավորումներ» բաժինը
  2. Ընտրի՛ր «Բջջային կապ» բաժինը
  3. Բացի՛ր «Տվյալների պարամետրեր» բաժինը:
  4. Բացի՛ր «Ձայն եւ Տվյալների» բաժինը եւ ընտրեք LTE ցանցը ցանկում:
  5. Էկրանին կհայտնվի 4G/LTE նշանը

Android

  1. Բացի՛ր «Կարգավորումներ» բաժինը
  2. Մու՛տք գործիր «Միացումներ»
  3. Բացի՛ր «Բջջային ցանցեր» բաժինը
  4. «Ցանցային ռեժիմ» ցանկից ընտրի՛ր 4G(LTE)
  5. Էկրանին կհայտնվի 4G/LTE նշանը

«3ԳԲ» կանխավճարային ինտերնետ փաթեթը հասանելի է միայն «ՍՄԱՐԹ» և «Be Free» կանխավճարային սակագնային փաթեթների բաժանորդներին։

«3ԳԲ»
ինտերնետ փաթեթով տրամադրվում է 3ԳԲ բջջային ինտերնետ 7 օր ժամկետով։ 

Սակագնային փաթեթի, ինչպես նաև այլ ծառայությունների շրջանակներում ստացված ինտերնետ փաթեթների առկայության դեպքում, առաջնահերթ ծախսվում է Շեյք ծառայության շրջանակներում ստացված ինտերնետ փաթեթի ՄԲ։

Եթե ինտերնետ փաթեթի սպառվելուն մնացել է մինչև 8ՄԲ ծավալ, ապա միաժամանակ մեկից ավել ինտերնետ սեսիա   օգտագործելիս ` փաթեթի մնացորդը կծախսվի միայն առաջին սեսիայի համար, իսկ այլ սեսիաների Ինտերնետի տարիֆիկացումը կկատարվի համաձայն սակագնային փաթեթի պայմանների, այսինքն ըստ 1ՄԲ-ի արժեքի ։

Տրամադրվող ինտերնետ փաթեթն սպառելուց հետո բաժանորդին աջակցման նպատակով կարող է ուղարկվել SMS ծանուցում՝ չնախատեսված ծախսերից խուսափելու համար։ SMS ծանուցման չստանալը կամ ուշացումը կարող է կախված լինել տարբեր սահմանափակող հանգամանքներից: Հավելյալ ծախսերից խուսափելու համար կարող եք  համապատասխան USSD հրահանգի միջոցով վերահսկել Ձեր ինտերնետ փաթեթի ծավալը և գործողության ժամկետը: Նշենք նաև, որ SMS ծանուցումն ուղարկվում է ինտերնետ սեսիայի ավարտից հետո։

  1. Ծառայության վերականգման համար անհրաժեշտ ժամանակահատվածը (վթարի դեպքում)` 24 ժամ:
  2. Ծառայության որակի վերաբերյալ բողոքներին արձագանքման ժամանակահատվածը ՝ 24 ժամ։


Հարցերի դեպքում զանգահարել 100 հեռախոսահամարով