Զանգի վերահասցեավորում
Ծառայությունը թույլ է տալիս մուտքային զանգերը վերահասցեավորել ՀՀ ցանկացած այլ հեռախոսահամարի` բջջային, քաղաքային կամ միջքաղաքային:
Նախատեսված է վերահասցեավորման չորս տեսակ՝
- Բացարձակ վերահասցեավորում. ապահովում է բոլոր մուտքային զանգերի փոխանցումը առաջադրված հեռախոսահամարին
- Վերահասցեավորում հեռախոսի զբաղված լինելու դեպքում. մուտքային զանգերի փոխանցումը առաջադրված հեռախոսահամարին, երբ բաժանորդի հեռախոսը զբաղված է
- Վերահասցեավորում, եթե բաժանորդն անհասանելի է. ապահովում է մուտքային զանգերի փոխանցումը առաջադրված հեռախոսահամարին, եթե բաժանորդը գտնվում է սպասարկման ծածկույթից դուրս կամ անջատել է իր հեռախոսը
- Վերահասցեավորում պատասխանի բացակայության դեպքում. մուտքային զանգերի փոխանցումը առաջադրված հեռախոսահամարին, եթե բաժանորդը սեղմել է խոսակցության ավարտի կոճակը կամ չի պատասխանել զանգին իր կողմից սահմանված ժամանակահատվածի ընթացքում
Հետվճարային և կանխավճարային հաշվարկային համակարգի բաժանորդների համար ծառայությունը միացված է ավտոմատ կերպով:
- Հավաքեք *110*030# հրահանգը
Բացարձակ վերահասցեավորում
Միացում՝ *21*հեռախոսահամար#
Անջատում՝ #21#
Վերահասցեավորում՝ հեռախոսի զբաղված լինելու դեպքում
Միացում՝ *67*հեռախոսահամար#
Անջատում՝ #67#
Վերահասցեավորում, եթե հեռախոսն անջատված է
Միացում՝ *62*հեռախոսահամար#
Անջատում՝ #62#
Վերահասցեավորում՝ պատասխանի բացակայության դեպքում
Միացում՝ *61*հեռախոսահամար#
Անջատում՝ #61#
Դուք կարող եք սահմանել ընդմիջում` 5, 10, 15, 20, 25 կամ 30 վայրկյան: Նախնական սահմանված է 30 վայրկյան: Եթե Դուք չեք պատասխանում զանգին 30 վայրկյանի ընթացքում, ապա զանգը փոխանցվում է առաջադրված հեռախոսահամարին:
Ծառայության ակտիվացումն անվճար է։
Զանգի վերահասցեավորման ծառայությունն օգտագործելու դեպքում բաժանորդը վճարում է վերահասցեավորված զանգի խոսելաժամանակի համար՝ գործող սակագներին համապատասխան: