Հաշվի վերծանում
Ստացեք մանրամասն տեղեկատվություն Ձեր հաշվի մասին
Ինչ զանգեր են կատարվել Ձեր հեռախոսից, և ինչպես են ծախսվել Ձեր միջոցները`Դուք կարող եք իմանալ հաշվի մանրամասնումից`վերծանումից:
Հաշվի վերծանումն ամփոփում է զանգերի ամսաթիվն ու ժամանակը, կատարված զանգերը, զանգերի տևողությունը, զանգերի արժեքը, տեսակը (միջազգային, տեղական, բջջային և այլն), SMS հաղորդագրության ուղարկման ամսաթիվն ու ժամանակը, արժեքը, ինտերնետ ծառայության, այդ թվում GPRS տվյալները: Եթե Բաժանորդի հաշվին կան մի քանի հեռախոսահամարներ, ապա աղյուսակում երևում են հաշվեգրումները յուրաքանչյուր հեռախոսահամարի համար: Վերծանման ստացումը մի քանի օրվա համար հնարավոր է միայն կանխավճարային համակարգի բաժանորդների համար, որի դիմաց վճարումը կատարվում է մեկ ամսվա ելքային/մուտքային զանգերի վերծանման տրամադրման համար նախատեսված սակագնով: Բջջային Հետվճարային համակարգի և Ֆիքսված հեռախոսակապի բաժանորդներին վերծանումը տրամադրվում է հաշվարկային ամբողջ ժամանակաշրջանի՝ օրացուցային ամսվա համար:
- Վերծանումը տրամադրվում է օրացուցային ամսին նախորդող օրացույցային ամսից սկսած:
- բաժանորդի մուտքային և ելքային զանգերի ու կարճ հաղորդագրությունների, ինտերնետ ծառայությունների վերաբերյալ տեղեկատվությունը՝ վերծանումը տրվում է գրավոր դիմումի ընդունման պահին նախորդող ամսից առավելագույնը 3 տարի ժամանակահատվածի համար:
- Ընթացիկ (այդ թվում ոչ ամբողջական ) ամիսը համարվում է որպես մեկ օրացուցային ամիս:
- Վերծանումը տրվում է ընթացիկ ամսին նախորդող օրացույցային ամսից սկսած:
- Ելքային զանգերի վերծանումը տրվում է դիմումի ընդունման պահից մինչև 5 տարի ժամանակահատվածի համար։
- Միջքաղաքային, միջազգային և դեպի հանրային շարժական բջջային կապի ցանցեր ելքային զանգերի վերծանումը յուրաքանչյուր հաշվարկային ժամանակաշրջանի համար տրամադրվում է անվճար, իսկ տեղական (լոկալ) զանգերի համար ըստ սահմանված վճարի։
- Ֆիսված կապի բաժանորդներին մուտքային զանգերի վերծանում չի տրամադրվում:
- Վերծանումը տրվում է ընթացիկ ամսին նախորդող օրացույցային ամսից սկսած:
- Մուտքային զանգերի վերծանումը տրամադրվում է դիմումի ընդունման պահին նախորդող ամսից առավելագույնը 3 ամիս ժամանակահատվածի։
- Ելքային զանգերի վերծանումը տրամադրվում է դիմելու պահին նախորդող մինչև 5 տարի ժամանակահատվածի համար։
Կանխավճարային և հետվճարային համակարգի բաժանորդների համար |
|
Ելքային զանգերի վերծանում (յուրաքանչյուր մեկ ամիս) |
700 դրամ |
Մուտքային զանգերի վերծանում (յուրաքանչյուր մեկ ամիս) |
700 դրամ |
Կայքի Անձնական գրասենյակի միջոցով |
Անվճար |
Հաշվի վերծանում My Team բջջային հավելվածի միջոցով |
Անվճար |
Էլեկտրոնային փոստով |
Անվճար |
|
|
Ֆիքսված կապի բաժանորդների համար |
|
Ելքային զանգերի վերծանում (տեղական զանգերի յուրաքանչյուր 1 էջը) |
10 դրամ |
Միջքաղաքային, միջազգային և դեպի հանրային շարժական բջջային կապի ցանցեր ելքային զանգերի վերծանումը յուրաքանչյուր հաշվարկային ժամանակաշրջանի համար |
անվճար |
Էլեկտրոնային փոստով |
Անվճար |
Վերծանում տրամադրելու համար`
- ֆիզիկական անձ բաժանորդը ներկայացնում է գրավոր դիմում, անձնագիր, իսկ բաժանորդի ներկայանալու անհնարինության դեպքում նրա ներկայացուցիչը ներկայացնում է օրենքով սահմանված կարգով վավերացված/հաստատված և ընկերության կողմից ընդունելի լիազորագիրը և անձը հաստատող փաստաթուղթ:
- Իրավաբանական անձը, իրավաբանական անձի ներկայացուցիչը ներկայացնում է կազմակերպության կնիքով (առկայության դեպքում) և ղեկավարի ստորագրությամբ հաստատված նամակ-լիազորագիր (պարտադիր նշելով լիազորված անձի տվյալները, այն հեռախոսահամարը (ները), որի (որոնց) համար վերծանում է պահանջվում) և իր անձնագիրը:
*Լիազորագիրը պետք է ունենա գործողության ժամկետ:
1Հաշվի վերծանումը ֆինանսական փաստաթուղթ չի հանդիսանում և Օպերատորի պատասխանատու անձի ստորագրությամբ ու կնիքով չի վավերացվում, քանի որ այն նախատեսված չէ հարկային կամ այլ վերահսկող մարմիններ ներկայացնելու համար, այն միայն տեղեկատվական բնույթ է կրում:
Հաշվի վերծանման տրամադրման պայմանների, ծառայության արժեքի, ինչպես նաև ընթացակարգի տևողության և կարգի մասին մանրամասն տեղեկատվություն տրամադրվում է նաև վաճառքի սպասարկման կենտրոնում: